Nie śpimy, robimy, szkolimy

To blog o naszych szkoleniach. Pochodzimy z Trójmiasta, pożeramy media i wykonujemy wolne zawody. Wiedzę czerpiemy w boju. Na koncie mamy medale mistrzostw Polski, dyplomy wyższych uczelni od magistra wzwyż i szlify ministerialne w trudnych czasach. Obok trzy przykładowe pomysły szkoleniowe do wyboru. Scenariusze szkoleń możemy modyfikować, byle zachować główną zasadę szkoleń. Nie śpimy, robimy...

PR imprezy i PR w imprezie sportowej (szkolenie)

Wizerunek imprezy i wizerunek w imprezie sportowej (szkolenie)


Cel szkolenia:
Zrozumienie różnicy pomiędzy imprezą sportową jako produktem, oraz imprezą sportową jako medium służącym do komunikowania treści sponsorów.

Czas szkolenia:
3 moduły po 1,5 godziny (konwersatorium) + 2 moduły po 3 godziny (warsztat)

Przebieg szkolenia:
3 moduły w formule prezentacji multimedialnej oraz konwersatorium z trenerem.

2 moduły w formule warsztatu z wykorzystaniem narzędzi internetowych, o tematyce wynikającej z bieżących wydarzeń medialnych.

Maksymalna grupa:
16 osób

Efekt szkolenia:
Gotowa strategia komunikacyjna imprezy sportowej
Gotowa strategia komunikacyjna sponsora imprezy sportowej

Umiejętności pozyskane przez uczestników:
Warsztat jest w istocie przyspieszonym szkoleniem dotyczących kolejnych działań koniecznych do podjęcia przez osoby zarządzające z jednej strony instytucją organizującą imprezę sportową (na przykład klub), z drugiej strony instytucją sponsorującą wydarzenie sportowe

Uczestnicy mają za zadanie rozpoznanie punktów wspólnych, oraz kluczowych dla powodzenia w biznesie sportowym różnic pomiędzy jednym a drugim podejściem.

Cena szkolenia:
15.000 pln (max. 16 osób)