
Cel szkolenia:
Zrozumienie różnicy pomiędzy imprezą sportową jako produktem, oraz imprezą sportową jako medium służącym do komunikowania treści sponsorów.
Czas szkolenia:
3 moduły po 1,5 godziny (konwersatorium) + 2 moduły po 3 godziny (warsztat)
Przebieg szkolenia:
3 moduły w formule prezentacji multimedialnej oraz konwersatorium z trenerem.
2 moduły w formule warsztatu z wykorzystaniem narzędzi internetowych, o tematyce wynikającej z bieżących wydarzeń medialnych.
Maksymalna grupa:
16 osób
Efekt szkolenia:
Gotowa strategia komunikacyjna imprezy sportowej
Gotowa strategia komunikacyjna sponsora imprezy sportowej
Umiejętności pozyskane przez uczestników:
Warsztat jest w istocie przyspieszonym szkoleniem dotyczących kolejnych działań koniecznych do podjęcia przez osoby zarządzające z jednej strony instytucją organizującą imprezę sportową (na przykład klub), z drugiej strony instytucją sponsorującą wydarzenie sportowe
Uczestnicy mają za zadanie rozpoznanie punktów wspólnych, oraz kluczowych dla powodzenia w biznesie sportowym różnic pomiędzy jednym a drugim podejściem.
Cena szkolenia:
15.000 pln (max. 16 osób)