
Cel szkolenia:
Zrozumienie zasad komunikacji z mediami w sytuacji kryzysowej
Czas szkolenia:
3 moduły po 1,5 godziny (konwersatorium) + 4 moduły po 3 godziny (warsztat)
Przebieg szkolenia:
3 moduły w formule prezentacji multimedialnej oraz konwersatorium z trenerem (pierwszy dzień ).
4 moduły w formule warsztatu z wykorzystaniem narzędzi internetowych, o tematyce wynikającej z bieżących wydarzeń medialnych (drugi i trzeci dzień).
Maksymalna liczba uczestników:
14
Efekt szkolenia:
Instrukcja budowania kryzysowego planu komunikowania
Wiedza płynąca z doświadczenia polegającego na udziale w dwu lub trzydniowym warsztacie, w którym zespół musi sobie poradzić z nieznaną, rozwijającą się wariantowo hipotetyczną sytuacją komunikacyjną.
W warsztacie bierze udział 4 trenerów. Tylko dwóch jest znanych grupie. W czasie warsztatu wykorzystywna jest łączność z uczestnikami zewnętrznymi (pozostali trenerzy), materiały internetowe w tym video i audio imitujące serwisy informacyjne, relacjonujące sytuację kryzysową na potrzeby grupy warsztatowej.
Uczestnicy otrzymują film wideo z przebiegu warsztatu.
Cena szkolenia:
25.000 pln (max. 14 osób)