Nie śpimy, robimy, szkolimy

To blog o naszych szkoleniach. Pochodzimy z Trójmiasta, pożeramy media i wykonujemy wolne zawody. Wiedzę czerpiemy w boju. Na koncie mamy medale mistrzostw Polski, dyplomy wyższych uczelni od magistra wzwyż i szlify ministerialne w trudnych czasach. Obok trzy przykładowe pomysły szkoleniowe do wyboru. Scenariusze szkoleń możemy modyfikować, byle zachować główną zasadę szkoleń. Nie śpimy, robimy...

T-1000 Gubernatorem. Budowa Wizerunku Publicznego (szkolenie)

T-1000 Gubernatorem. Budowa Wizerunku Sportowca, Budowa Wizerunku Polityka



Cel szkolenia:
Zrozumienie zasad działania procesu komunikacji z mediami

Czas szkolenia:
3 moduły po 1,5 godziny + 2 moduły po 3 godziny (warsztat)

Przebieg szkolenia:
3 moduły w formule prezentacji multimedialnej oraz konwersatorium z trenerem.

2 moduły w formule warsztatu z wykorzystaniem narzędzi internetowych, o tematyce wynikającej z bieżących wydarzeń medialnych.

Maksymalna grupa:
16 osób

Efekt szkolenia:
Gotowa strategia komunikacyjna hipotetycznego projektu

Umiejętności pozyskane przez uczestników:
Warsztat jest w istocie przyspieszonym szkoleniem dotyczących kolejnych działań koniecznych do podjęcia przez osoby zarządzające wizerunkiem. Uczestnicy potrafią samodzielnie sformułować problemy komunikacyjne, opisać cele komunikacyjne, oraz zaproponować stosowne działanie w zależności od rodzaju problemu.

Trenerzy:
Zasada prowadzenia zajęć przez 2 trenerów - specjalistę od media relations, oraz dziennikarza.

Cena szkolenia:
10.000 pln (max. 16 osób)