
Cel szkolenia:
Zrozumienie zasad działania procesu komunikacji z mediami
Czas szkolenia:
3 moduły po 1,5 godziny + 2 moduły po 3 godziny (warsztat)
Przebieg szkolenia:
3 moduły w formule prezentacji multimedialnej oraz konwersatorium z trenerem.
2 moduły w formule warsztatu z wykorzystaniem narzędzi internetowych, o tematyce wynikającej z bieżących wydarzeń medialnych.
Maksymalna grupa:
16 osób
Efekt szkolenia:
Gotowa strategia komunikacyjna hipotetycznego projektu
Umiejętności pozyskane przez uczestników:
Warsztat jest w istocie przyspieszonym szkoleniem dotyczących kolejnych działań koniecznych do podjęcia przez osoby zarządzające wizerunkiem. Uczestnicy potrafią samodzielnie sformułować problemy komunikacyjne, opisać cele komunikacyjne, oraz zaproponować stosowne działanie w zależności od rodzaju problemu.
Trenerzy:
Zasada prowadzenia zajęć przez 2 trenerów - specjalistę od media relations, oraz dziennikarza.
Cena szkolenia:
10.000 pln (max. 16 osób)